Home » Trainingsaanbod »
Telefonische acquisitie
2 dagen
Aantal dagen
7 - 12
Aantal deelnemers
€795,- pp (all-in)
Deelnemer 10 t/m 12 GRATIS!
Incompany
Locatie
Voor wie is deze training geschikt?
Dit trainingsprogramma is bestemd voor junior en senior accountmanagers, commercieel binnendienst medewerkers of verkoopadviseurs die zich focussen op de verkoop van producten of diensten.
Opzet en inhoud van dit trainingsprogramma
Tijdens de twee trainingsdagen worden de volgende onderwerpen behandeld:
- De voorbereiding op telefonische acquisitie: Hoe maak je je goed voor een telefonische verkoopactie en zorg je voor een professionele benadering?
- De perfecte opening: Hoe begin je een telefonisch acquisitiegesprek effectief en zorg je ervoor dat je de aandacht van de prospect vasthoudt?
- Jouw pitch en toegevoegde waarde: Hoe presenteer je jouw product of dienst kort en krachtig, gericht op de behoeften van de prospect?
- Actief luisteren en doorvragen: Het belang van goed luisteren en het stellen van de juiste vragen om achter de behoeften van de prospect te komen.
- Omgaan met bezwaren: Hoe overwin je bezwaren tijdens telefonische acquisitiegesprekken en transformeer je deze naar kansen?
- Afspraak inplannen en opvolging: Technieken om telefonische acquisitiegesprekken af te sluiten met concrete vervolgacties, zoals het inplannen van een afspraak of vervolggesprek.
- De rol van enthousiasme en professionaliteit: Hoe creëer je vertrouwen bij je prospect door een enthousiaste maar professionele houding?
We richten ons op het bieden van achtergrondkennis, praktische tools en oefeningen die direct toepasbaar zijn in telefonische verkoop- en adviesgesprekken.
Ervaren trainer
Onze trainers hebben meerdere jaren ervaring met het trainen van business to business verkopers en adviseurs bij telefonische verkoop.
Kennismaking met de trainer
Ter voorbereiding zal de opdrachtgever van het bedrijf een kennismakingsgesprek voeren met onze trainer. Tijdens dit (online) kennismakingsgesprek zal daarnaast worden ingezoomd op voorbeelden van de huidige situatie, aandachtspunten, voorbeelden uit de praktijk en gewenste resultaten.
Begeleiding door de trainer
Onze trainer is tussen de trainingsmomenten door bereikbaar voor vragen en begeleiding van oefenopdrachten.
Vooropleiding nodig?
Er is geen specifieke vooropleiding voor dit trainingsprogramma vereist.
Waar en wanneer vindt de training plaats?
Deze groepstraining wordt op jullie bedrijfslocatie (incompany) uitgevoerd. De trainingsdagen worden altijd in onderling overleg met elkaar gepland.
Resultaat
Na de training beschikt de deelnemer over de juiste vaardigheden en technieken om een telefonische acquisitie effectiever te maken en meer resultaat te behalen. De deelnemer leert hoe hij/zij:
- Een telefonische acquisitiegesprekken professioneel en gestructureerd aanpakt, van begin tot eind.
- De prospect effectief benadert en een goede indruk maakt vanaf de eerste seconden van het gesprek.
- Waardevolle informatie van de prospect verzamelt door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen.
- Bezwaren tijdens het gesprek ombuigt en nieuwe kansen creëert.
- Succesvol afspraken inplant en zorgt voor een goede opvolging van het gesprek.
- Meer vertrouwen en enthousiasme uitstraalt, waardoor je prospecten sneller overtuigd worden van jouw voorstel.
Met deze training vergroot de deelnemer zijn/haar succes in telefonische acquisitie en is in staat om meer deals te genereren en waardevolle klantrelaties op te bouwen.
Totale tijdsduur
Het trainingsprogramma heeft een totale leertijd van ongeveer 24 uur, inclusief de twee interactieve trainingsdagen, het maken van tussentijdse opdrachten en het doornemen van trainingsmateriaal.
Groepsgrootte
Minimaal 7, maximaal 12 deelnemers per groep.
Wat kost dit trainingsprogramma?
-
- Voor deelnemer 1 t/m 9 per groep €795,- per deelnemer, excl. 21% BTW
- Voor deelnemer 10 t/m 12 per groep is deelname helemaal GRATIS!
Onze all-in prijsstelling omvat:
- Een (online) kennismakingsgesprek met onze trainer en de opdrachtgever
- Voorbereidingstijd van onze trainer
- Uitvoering van de trainingsdagen door onze trainer
- Trainingsmateriaal per deelnemer
- Een eindgesprek tussen onze trainer en de opdrachtgever
- Tweemaal een deelnemer- en klantevaluatie; Na afronding van het trainingsprogramma én 3 maanden na afronding
- Iedere deelnemer krijgt een persoonlijk bewijs van deelname
- Reiskosten
Offerte aanvragen
Graag een (online) afspraak?
Misschien zijn er voor jullie bedrijf wel extra subsidies of vergoedingen mogelijk:
Kom je er niet uit? We bieden kosteloos advies om dit samen uit te zoeken!